Obserwatorzy

czwartek, 24 stycznia 2013

MAGAZYN MSP

Hejo :D. Więc na prośbę kilku osób opisze magazyn moviestarplanet.

Więc dzisiaj tj.24.1.13r. W Polsce po raz pierwszy wyszedł magazyn moviestarplanet. 
Kosztuje on 6.99PLN i jest nawet fajny;p. Jeśli nie chce Ci się latac tam i z powrotem (bo wiem ze w nie każdym Empiku ta gazeta jest) możesz pójść po prostu do kiosku np. ,,Ruch" lub tak jak ja ,,Kolporter".
Z czego się składa gazeta?
 Z okładki. :D hahaha.
Okey w środku magazynu po prostu są ,,wskazówki" dla gracza początkującego,lub takiego co w ogóle jeszcze nie zaczął grać. Mniej jednak są też wskazówki dla innych leveli.Magazyn ma 35stron i jest w kolorze :D ahahaha.
 Na początku powita nas komiks.
Potem strona o tym,jak stworzyć własną moviestar
Następnie temat: ,,Co z Ciebie za typ? I se możesz zaznaczyć czy dajmy an to Emo itd.
Następnie napotkamy PORADNIK ZAKUPÓW. ->
( Jak każdy wie, dlatego ,że zostały wprowadzone te zmiany na msp, co poniektóre ciuchy nie sa juz do zakupienia w sklepie, a sa to biste ciuchy, które mają niektorzy z moich znaj i ja tez :D. Ale luknijcie napisano w magazynie:,, Szybko,Szybko,bo zabraknie towaru".,,Kupuj,kupuj". P.S. Zdjęcia postaram sie dziś wieczorem wstawić ;D
Czyżby to oznaczało,że te ciuchy niedługo też wywalą ze sklepów? :?s No nie wiem, ale bardzo możliwe...(Niektóe obrazki zeskanowały mi się do góry dnem ;c) Mam nadzieję,że sobie poradzicie. Luknijcie na górną wypowiedź tej moviestar i tekst nad jej głową (chodzi o ciuchy) Możliwe,że o usunięcie ich!
,,Kupuj,kupuj,bo zabraknie towaru"! Właśnie,może te ciuchy także znikną ze sklepów jak inne? Czas pokaże,ale ja już kupuje o_O.

Potem pokazano jak można urządzić pokoje movie star.
Na stronie 16-17 (dość ważna) mamy pokazne jak szybciej zdobywać level, FAME i SC. i oczywiście zareklamowany VIP :D hehe.
 Potem plakat:


Znowu komiks z booniesem,do którego nawiązuje nastepna strona,,KOCHAMY BOONIES". Piszą ,że mamy sb narysowac booniesa o_O.
POTEM MEGA KONKURS (WEZMĘ UDZIAŁ) Ale według mnie nagroda to jest ddo kitu O_O. (może dla 8-11lat) dobra, no ale nie na mój wiek :D. Tak brzmi konek:
SUPER  KONKURS
Zaprojektuj niepowtarzalne ciuchy! Weź udział w konkursie i wygraj swojego pieszczocha! (dalej pokazali rysunki innych ludzi tam z Francji, Finlandii itd. zadanie konkursowe : Na sąsiedniej stronie NARYSUJ WYMARZONY UBIÓR dla movie star i wyślij go na adres: MovieStarPlanet,skr.pocz. 84,00-958 Warszawa lub moviestarplanet@egmont.pl Do wygrania puszysty interaktywny pieszczot! Firmy EPEE! (PACZCIE JAKA NAGRODA)._.->)
Hahhah. Biorę osobiście udział, ale tylko dla tego,że lubię projektować, jakoś nagroda mnie nie zadowala;/.
Następnie wskazówki jak zrobić fajne  filmy ;d,  RADY DLA GRACZY o grach np. Ubierz się itp.
Następnie,cośdla mnie co lubię, wycinamy ciuchy  i ozdabiamy, następnie dołączamy do movie star.
Kilka ciuchó ucięło, ale fajne ;D


Tu mamy sami zaprojektować strój dla moviestar---------------->
A tutaj jest HONEY,czyli
ten człek co dla ans projektuje ciuchy i jego ciekawa historia a propo ich projektowania.<-------








   
(To zdjęcie u góry nawiązuje do tego tematu) ;D. ZA KULISAMI. Otórz,wiecie kto projektuje dla nas movie stars ciuchy? HONEY! (Ale nie Honorata Skarbek,hehe,gdyby ktos pomyślał) Honey jest dyrektorką artystyczna moviestarplanet i to ona nam projektuje ciuchy, bardzo ciekawe,wartoo poczytać. Potem można według jej wskazówek zaprojektowac coś dla moviestar, może ciuch, który zaprojektowałas/eś może za niedługo znajdzie się w sklepie na MSP? Może :)!



Ostanie strony poświęcone quizami,zgadkami itd. oraz dowcipami.XD. Koniec :D.(Tu na górze są kawały graczy na msp) :D
Oj! Bym zapomniała! dodatek do gazety to Zawieszki na Dzwi!(OTO ONE)!
Takie 2 zawieszki na dzwi;D
+ na górze(jeśli ktoś nie wie macie
napisany kod!














i tajny kod moviestarplanet, dzięki któremu otrzymasz 1000sc i booniesa (l) EE>. (100%prawda) Boonies wygląda tak:
Śliczny EE>. Ale po wpisaniu kodu o tu :
ja miałam:
AQFQDKJXDL
Ale uprzedzam nie zadziała wam, bo tylko raz może być wykorzystany. Oczywiście dowiedziałam się dopiero po kilku minutach jak już zrobiłam zw,ze po tym na jakieś 5-8minut stajesz się VIPEM! Ale po zw już nim nie jesteś! Czyli wszystko w sytuacji u mnie poszło w KAPUT! CHAMSTWO! no,ale wy już wiecie,więc wam może się udać.
Zdjęcia jak wygląda magazyn wstawię/postaram się dziś wieczorem ;D pa;c
:D haha nie mogę,sorry musiałam wstawić, nie nie jestem hackerem,każdy kto ma kod,ma takiego booniesa.
Tej żółtej sukienki,już raczej nie zobaczymyw  sklepach. Ale jak wspomniałam tylko mój pomyśł :/
Prócz tego nie napisano kiedy am wyjśc next magazine, o ile wyjdzie. Pozdro ;>>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz