Obserwatorzy

piątek, 25 stycznia 2013

SPALONA12-WYWiAD

Wywiady
 Według obietnic pierwszy wywiad na temat teledysków na moviestarplanet przeprowadzam z ważna osobą zwaną:  SPALONA12

B:Wiek?
S:14lat
B:Imię?
S:Marta
B:Od kiedy robisz teledyski?
S: Sama niewiem nie mam pamięci do dat xD
B:Co sądzisz o MSP TV?
S:Co sądze o msp tv... myślę , że to był dobry pomysł. Wiele osób może wykazać się kreatywnością w tworzeniu teledysków.
B:Masz ulubionego luda,który według ciebie robi niezłe teledyski na YouTube?
S:Ty robisz świetne teledyski! Tak dalej!;p
B:Czy jakiś Twoj teledysk trafił juz do MSP TV?
S: Czy trafił ? Ostatnio msp i msp tv zacinają mi się przy każdym mrugnięciu więc sama nwm ;p
B:Jak się zwiesz na YouTube?
S:********************
B:Ile osób cie zasubskrybowało na Yt?
S: Kontem na yt nie zajmuję się szczerze za bardzo bo w ogóle mi się ostatnio (od miesiąca) nie otwiera.
B:Ile zajmuje Ci przecietnie zrobienie teledysku?
S: . Mam totalnie zawirusowany laptop. Jeśli się przyłożę ( czytaj : zarwę nockę) to tak ze 3 dni xD
B:Ile zrobiłaś teledysków?
S: Zrobiłam 3 teledyski
B:Który miał najwięcej wejść a który love it?
S:No to Die Young naj więcej xD,bo jest też jedynym na razie wrzuconym( wirusy wszędzie)
B:Bierzesz tylko znaj czy tez obcych do swoich teledysków?
S: Biore raczej tylko znaj ;p
B:Chcesz być znana,ze swoich teledysków?
S:Myslę,że każdy chciałby ;p
B:Skąd wiesz jak robi się filmy na Yt?
S:Kiedyś w programie takim jak do tele obrabiałam film i tak mi się jakoś skojarzyło , że mogę zrobić , mądra ja xD
B:Korzystasz z jakiegoś szczególnego programu?
S:Ze szczególnego nie,komputer mam wypchany po brzegi B)

 Tutaj jej teledysk:
W komentarzu oceń teledysk 0/5 na ile oceniasz;p.
Pozdro od Marty;****. Zapraszam na następne wywiady/Zaproponujcie kogoś;p.





2 komentarze: