Obserwatorzy

niedziela, 10 lutego 2013

Złodzieje,zboczeńcy,oszuści i hackerzy...

Nie wiem jak wam,aczkolwiek już po raz któryś w mojej sytuacji, jakies młodsze z reguły dzieci pytają czy nie chce Vipa na rok, miesiąc,a nawet tydzień._. Co w takiej sytuacji zrobić? można odrazu chamsko odpowiedzieć, chociaż na msp za chamskaodzywkę cie zablokuja,więc lepiej napisać odczep sie,nie dzieki lub spadaj kulturalnie i elegancko^^. Niektórzy sa jeszcze tacy że się upewniaja,czy aby może nie chcemy więc nas pytają po raz kolejny najlepiej znowu dopowiedzieć to samo xd,albo poprostu bloknąć. Pamietajmy,że jeśli zablokujemy no to nie zawsze nam to poskutkuje,gdyż tacy hackerzy tworza sb mnóśtwo konto,zaśmiecając msp. Kolejne pytanie które przychodzi na mysl nie tylko mi zapewne, to takie skąd oni nas znają? o_O oto jest pytanie!!! Tym bardziej jak nikomu nic złego nie zrobilliśmy. Kiedy sie spytalam jednego czemu nie chce mieć mnie w znajomych, chociaz ja 16lvl a on 2._. (tylko dla upewnienia) no to mi pisał,że nie może,dlaczego? Tu juz mu zabrakło słów w gębie xd. i se poszedł. Mi zdażyło się ze jendego dnia dostalam UWAGA;20wiadomości o treści tego czy chce vipa. takiego oszusta mozna poznac po pierwsze po tym, że z wami sie nie przywita w sensie ze hej,cześc, elo,siema itp. a tlyko zada pytanie zczy vipa chcemy. Zauważmy też że takie osoby piszą do ludzi od 4-25lvl, co wynikło z przeprowadzonych przeze mnie ,,badań". Kolejna znana dla nich cechą jest to,że oni mają od 0-3lvl(zazwyczaj), jeżeli napisze do was ktoś z wyższym levelem to tylko żeby dokuczyć lub z premedytacją wam zaszkodzić, nie wiem w zasadzie w jaki sposób. W każdym razie ci złodzieje nie maja jeszcze zazwyczaj więcej niz jedna stronę ciuchów i w zasadzie zero aniemek, niestety tacy nie przyjmuja do znaj, więc zwykle nie mamy szansy sprawdzić tego na własnej skórze. Wytrzymywałam to grzecznie i kulturalnie odpisując, jednak nie oszukujmy się,że to działa na nerwy. Tu naprzykład 3dzień moich ferii! :D Super dzień godzina 20.20 a tu mi:
Taka prosta konwersacja,aczkolwiek chciałam się z nia podroczy i poudawać durnia :D heheh xd.
Zauważcie nie nnapisała hej i  na moje słowo przysięgam że nigdy jej nie widziałam i nie gadałam słowem w znaj jej nigdy nie miałam. dxd. no i paczajta ona pisze wpisz więc hasło: vip123narok i mam poczekac 5minut z wylogowaniem sie. Wiadome jest moi drodzy,że jesli by wpisała ,to co chciała i ona by to znała to już byście mnie na tym koncie nie zobaczyli ;(. Szmuteczek.Miałam 5 minut zaczekac,widać że wyrafinowany i zaawansowany hacker.Mają zazwyczaj konta po vipie,albo byle jakie,na których im juz nie zalezy. Dalej ogladajta:
 I  tutaj z kolei mi wypisuje i zapewnia że ona nie kradnie :D ahah. Potem przechodzi to tego stopnia,że mowi,bym podałą jej swoje hasło i że ona to zrobi._.co za debilkaaaa :D ahahaaa.
Teraz odpowiednią kwestia po czyms takim,jest to,żeby jej dobrze odpowiedzieć nie będę podawać,ale w każdym razie na nia to zadziałało i po tym napisała że wyjdę na głupka hehe. najlepiej jak zagorzisz jej że napiszesz o niej na ctrl i rozpowiesz znaj,by ich ostrzec przed nią! A na koniec sama praktyka w 3krokach:
napewno nie mi się to tylko przydarzyło. Mnie chciała skakowac : hakuna ma tata a ciebie? kto? pisz w kom,jesli tam;* buzki
A tu przykładowa rozmowa ze zboczeńcem haha. Zbieg okoliczności,że po 1 dniu ktoś do mnie pisze?:D Nie!


3 komentarze: