Obserwatorzy

czwartek, 14 lutego 2013

Pierwsze szkice

Jak obiecałam pierwsze szkice waszych postaci z MSP. Nazw wymieniać nie będę wymieniać,myslę,że sami siebie rozpoznacie.To pierwsze postaci,podoba wam sie?^^ Wiem,że nie :D. Jeśli chcesz coś takiego to napisz mi na pocztę xd. Za FREE i W przeciągu tygodnia zrealizuje Twoje zamówienie^^.Jak kogoś ominęłam to sorry,wiecie ,że mam krótką pamięć.Najlepiej jak,wpiszesz mi się so artbuka,który zaraz zrobię, napisz na pocztę,a najlepiejj jak tu sie pod postem podpiszesz. Podpis daje Ci 100%pewności,że cię wezmę. Aczkolwiek nie wyszły te szkice zadawalająco tzn.ja biorę cała twarz a tu mi tylko oczydła! ;c Nom trudno się mówi i idzie sie dalej. Potem najładniejsze szkice będą tapetą na tym blogu :D. I wezmę na aska swego xd (l) :) . Taka favikonka,może być twoim profilowym w google+,YouTube, czy jako ikonka do twojego bloga. Masz juz u mnie zrobione za darmo i szybko! ;). Tak wyglądają:
ładne i dużeeee xdxd. Możesz sb skopiować i poprzycinać,żeby wyjąc najładniejszą buźkę! <3333333333.
Na wywiady-na-msp.blogspot.com za chwilę wywiad z (doda) i ten no a mój nowy teledysk,który zapewne będzie już moim ostatnim,bo za mało wejśc i wogóle :). Bay

2 komentarze: